Martisor – Copilarie perpetua

Prima zi de martie imi aminteste invariabil de vremea copilariei mele, vreme, ce nu s-a dus, vreme pe care,  imi dau seama ca, inca, o mai traiesc. Frumoasa copilarie mai am…

Am constatat ca pe masura ce merg inainte prin viata, pe masura ce anii trec, sunt la fel de copil. De ce sa mai separ copilaria de maturitate? Ce sens au toate definiitiile si conventiile in care traim?  Greu de zis …

Am citit de curand un superb citatat de-al lui Brancusi :  “In clipa in care am incetat a mai fii copii, am murit”

Iata si cateva idei minunate expuse de catre Eckhart Tolle :

” Timpul, adica trecutul si viitorul , este cel pe seama caruia traieste sinele artificial fabricat de minte, egoul, iar timpul este in mintea voastra. Nu are o existenta obiectiva ” acolo, afara “[…]

Asadar, in loc sa va adaugati timp, dati la o parte timpul. Eliminarea timpului din constiinta voastra inseamna eliminarea egou-lui. […]

[…]vorbim despre eliminarea timpului psihologic , care reprezinta preocuparea necontenita a mintii egotice fata de trecut si viitor si opunerea ei fata de contopirea cu viata prin armonizarea cu ceea ce este, in mod inevitabil, in momentul prezent.”

Putem reflecta putin asupra acestor idei. Ne putem opri o secunda din tumultul vietii noastre cotidiene, ca sa putem simti aceasta zi minunata.

Leave a Reply

