Bucurii simple

Ma gandeam la toamna de anul acesta. Dupa zilele astea mohorate, ploioase si friguroase, toata lumea se vaita si e nemultumita ca frigul s-a instalat atat de abrupt afara si in casele noastre.

Stand zgribulita si obligandu-mi mintea sa se gandeasca la ceva frumos, mi-am amintit ce mult m-am bucurat in ziua in care am primit o sacosa cu bunatati. O ora m-am invartit in jurul lor. Le-am ordonat, le-am mangaiat, le-am admirat si nu m-am lasat pana nu le-am fotografiat. Mi se pareau adevarate opere de arta.
Cam astea sunt (in sticla de plastic din dreapta era un bors genial):
2013-08-28 09.07.552013-08-28 09.18.052013-08-28 09.11.042013-08-28 09.10.02

Leave a Reply

